אברהם ושלושת המלאכים
66666666פסיפס על קיר הפואייה של חדר האוכל בקיבוץ סעד. היצירה עשויה אבני פסיפס קרמיות רבועות צבעוניות (מט ומבריק) בגודל 2X2 ס"מ המודבקות באפוקסי על אזבסט. אף שהפסיפס שינה את מיקומו בחדר האוכל, הוא נותר תמונה תנכ"ית…
להמשך קריאה
פסיפס על קיר הפואייה של חדר האוכל בקיבוץ סעד. היצירה עשויה אבני פסיפס קרמיות רבועות צבעוניות (מט ומבריק) בגודל 2X2 ס"מ המודבקות באפוקסי על אזבסט. אף שהפסיפס שינה את מיקומו בחדר האוכל, הוא נותר תמונה תנכ"ית…
להמשך קריאה
מבט על עולמם של כל העליונים: קרני המאורות הגדולים והכוכבים, המשקעים המפרים את האדמה על כל האורגניזמים שבה, הרוחות והסופות, ובחינת ההשפעות כהדדיות בין אותם עליונים ותחתונים כתמונת ראי של השפעות רוחניות הנוגעות בנפשותינו ובגופינו במאבקים…
להמשך קריאה
פחי ברזל 0.6 מ"מ הצבועים בתנור שנחתכו בלייזר לפי רישום וחוברו לקיר. ביצירה זו רשם האמן רישום צבעוני ענק בקווים של רצועות פח צבעוניות כדי לייפות מבנה בית קירור מלבני משעמם באזור תעשייה. הציור מטשטש את…
להמשך קריאה
תבליט יציקות מיוחדות של לבני טרה קוטה חסינות־אש הצמודות לקיר. התבליט הוא מבט שהושפע מרעיונות שהועלו במדרשים על מצב העולם. כל שינוי במצבו – בין בעליונים ובין התחתונים – משפיע לחיוב או לשלילה על שיווי המשקל…
להמשך קריאה
היצירה עשויה אבני פסיפס קרמיות צבעוניות מט 2X2 ס"מ, הדבוקות בדבק פלסטי על דיקט 12 מ"מ, ומתורא בה הנגב הצפוני טרם ההתיישבות בו: שטחי ענק יבשים מוכי־אבק, חשופים לשמש קופחת, שוממים, ורק ועל גבעה אחת ניצב…
להמשך קריאה
מחיצת עזרת הנשים עשויה 14 לוחות ברזל בעובי 8 מ"מ, חתוכים בלהבת אוטוגן וצבועים בלבן מט בתנור. גודל כל לוח: 250X60 ס"מ. והם מחוברים לעמודים בגובה 100 ס"מ. במחיצה נראות אותיות האלפבית העברי בגדלים שונים; אחוזות…
להמשך קריאה
היצירה העשויה משטחי ברזל שחור, מרותכים וצבועים בתנור, ניצבת על קיר הכניסה של כל־בו קיבוץ סעד. בקיר נסגר מעגל צמיחת העצים שמסביב לרחבת הקיבוץ. שכן מרכיביו ניצבים לפני הצופה בהם, ובכל תזוזה לאורכו נראה הקיר שונה….
להמשך קריאה
זהו שיר פרידה מחצי האי סיני בכלל ומחלוקי נחל סיני בפרט. היצירה עוסקת בבחינת מצבים חברתיים ואנושיים: הפרט והכלל, הישגים ומשברים בחיי הקיבוץ, מגוון החברים: בעלי התפקידים ואנשי היום־יום והכול תוך זרימה מתמשכת, כפי שהקיבוץ משתנה….
להמשך קריאה